Monday, September 28, 2015

DAUN BELALAI GAJAH + EPAL HIJAU (PENAWAR KANSER)

Untuk pesakit cancer tahap 4..blend 100 helai daun gajah+sebiji epal hijau dan minum..usaha dan tawakal selebihnya serahkan kpd Allah..dari Dia kita datang dan kepada Dia kita kembali..

Daun Belalai Gajah atau Sabah Snake Grass atau Clinacanthus Nutans sudah terbukti mampu membantu penderita penyakit kanser, radang prostat, masalah buah pinggang, kolesterol, darah tinggi, gout, diabetes, saluran darah tersumbat dan membuang toksik dalam badan. Kajian mendapati ekstrak daun ini tidak mengandungi toksin. Ia mempunyai kandungan flavonoid yang tinggi, serta mengandungi pelbagai jenis mineral, vitamin dan asid amino yang diperlukan oleh badan. Ia merupakan agen antioksida yang baik.

Cara menyediakan ramuan jus untuk pesakit kanser: Tahap 1: 30 helai setiap hari. Tahap 2: 50 helai setiap hari. Tahap 3: 100 helai setiap hari, dan Tahap 4: 150-200 helai setiap hari. Kisar daun itu dengan sebiji epal hijau dan minum setiap pagi, sebaiknya jangan ditapis.Biarkan ia berserat. Ini baik untuk penyembuhan. 

Ketika mengamalkan jus tersebut, hendaklah berpantang daripada makanan tinggi gula, madu, ikan kembung, daging ayam, daging itik, keladi, pulut dan mentega. Akarnya mengandungi betulin dan sebatian triterpenoids. 

Daunnya yang kering mengandungi protein mentah > 45%, dan 17 jenis amino asid, kandungan vitamin C dan kalsium yang tinggi, serat, dan mineral seperti besi, zink, mangan, tembaga dan nikel. Kandungan fosforus, kalsium dan magnesiumnya juga tinggi.

 





No comments: