Wednesday, February 2, 2011

RAHSIA CANTIK

MENJADI seorang selebriti bukanlah mudah. Menjalani rutin harian dengan jadual kerja yang padat seringkali menjadikan seseorang figura itu terlepas peluang untuk memanjakan diri.

Satu lensa kamera diacu pada mereka, kerisauan utama golongan selebriti tidak lain tidak bukan, kulit wajah yang tidak bermaya atau kurang berseri.

Bagi akress dan model erkenal tanah air. Maya Karin, kulit merupakan aset utama padanya.

Malah, jika mempunyai kulit yan gsihat tanpa secalit solekan, itu adalah satu bonus!.

Maya juga percaya, pepatah "Anda adalah apa yang anda makan" sebenarnya ebgitu bermakna.

"Seperti kebanyak wanita moden yang mempunyai jadual harian padat, saya sentiasa boleh menikmati hidangan makanan, ttapi saya akan pastikan InnerShine Plus sentiasa di tangan.

"Setiap botol kini padat dengan serat, anti-oksida dan vitamin C untuk kesihatan dan kecantikan kulit.

"Ia 'bekerja' semasa saya tidur bagi mengurangkan toksin, membaiki dan lebih penting lagi menyerikan kulit saya dari dalam.

"Bagaimana pun saya tahu ia berkesan?. Setiap pagi, saya bangun dan mendapati kulit saya lebih berseri dan kesannya terbukti dalam masa 12 hari sahaja!" katanya.

Kulit anda juga boleh nampak sihat dan berseri dengan InnerShine Prune Plus, jadi apa tunggu lagi?. Mulakannya malam ini.

No comments: