Monday, February 11, 2013

GABUNGAN HERBA TRADISIONAL, AL-QURAN




GENERASI masa kini kurang mengetahui tentang khasiat herba tradisional. Sebenarnya, khasiat herba seperti halia bara, lengkuas dan buah pala, merupakan bahan asas untuk mengubati pelbagai masalah kesihatan. Orang tua-tua dahulu sememangnya menggunakan ekstrak herba-herba ini untuk penjagaan kesihatan badan dan kecantikan.

Minyak Anugerah Sejuta Rahsia menggabungkan 30 juzuk al-Quran dan sembilan khasiat herba yang digunakan sebagai penawar untuk membantu meringankan beban dan kesakitan.

Herba-herba tradisional yang terdapat dalam minyak ini termasuk minyak kayu putih, halia bara, serai wangi, limau purut, lengkuas, pudina, cengkih dan avokado. 

Apabila digabungkan dengan kaedah rawatan Islam, pengguna dapat menikmati khasiat yang terbaik.
Menurut Ustaz Khairul Azhar Ghazali, terdapat syifa, hikmah, penawar yang terlalu banyak dan hebat di dalam al-Quran. Misalnya, Surah Ash Shaffat, ayat 37 dalam minyak ini, dengan izin Allah SWT sesiapa yang membacanya akan terpelihara daripada gangguan jin.

"Bahkan surah al-Fatihah yang kita baca dalam solat fardu setiap hari sebenarnya mempunyai banyak fadilatnya. 

Secara keseluruhannya, apabila ayat-ayat al-Quran digabungkan dengan herba-herba tradisional ia mampu untuk mengubati sesetengah penyakit, dengan memberi kesan yang menakjubkan," ujarnya.

Dengan gandingan khasiat herba tradisional dan bacaan 30 juzuk al-Quran di dalam Minyak Sejuta Rahsia Anugerah ini, menjadikan al-Quran dekat dengan diri kita. 

Minyak ini boleh didapati di Emi-Q, Tingkat 15, Bangunan Cahaya Suria, Jalan Tun Perak, Kuala Lumpur atau hubungi talian 03-2072 5555 / 019-369 9998.
 
n Artikel disediakan oleh Anugerah. Sila layari laman web, www.anugerahquran.com dan facebook Anugerah https://www.facebook.com/anugerahquran untuk maklumat lanjut.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.